Jag blir hellre hatad för den jag är, än älskad för den jag inte är.

Det var skönt att gå och lägga sig igår utan att behöva ställa klockan. Annika var hemma hos mig igår kväll vi åt middag, glass, maränger och en massa godis.


Skolveckan har varit bra. Men igår morse kändes det som om alla var sura på mig. Jag kanske har gjort något. Vart negativ, sagt något dum, bara vart jag?


Jag har en dålig känsla i mig just nu. Kan inte sätta fingret på det men något säger mig att allt inte står rätt till. Kanske ska gå och gräva ner mig en vecka eller två? Göra något otippat, hoppa av skolan resa bort från Sverige och aldrig mer komma hem. Tror jag kör på den.


 

Svart

Ha det bra alla! Pussar/ Louise


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag va inte lack, men jag va inte där heller ;) men alla gillar dig lollo!! KRAM

2010-01-30 @ 18:21:32
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0