Så länge man inte ger upp har man inte förlotat.

Idag har jag och Annika gjort det sjukaste på länge. Men först ska jag bara ta upp en sak en gång för alla.


Det är många som klagar på vad jag skriver i bloggen och min status på facebook. På bloggen är jag för negativ och på facebook förstör jag världens barn. Om ni nu blir så upprörda av vad jag skriver så tycker jag att ni ska sluta att läsa. Lägg energin på något bättre än att gå och tänk på vad jag slänger ur mig.


Så bestäm själva nu läs min blogg om du tycker om att läsa den. Läs min facebook status och tyck att det är rolig. Eller lägg tiden på något annat som du tycker om! Då du inte behöver gå och bekymra dig över vad jag skriver.


Nu till det sjuka. Jag och Annika bokade en vecka till Thailand ikväll! Ni hörde rätt! Thailand, Thailand, Thailand, Thailand, Thailand!  En vecka i paradiset!


 



Love/ Louise

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0