Att slösa bort tid är en viktig del av livet.

16 dagar kvar till Thailand och 83 dagar kvar till studenten, det är så sjukt! Vart tar tiden vägen?


Tänk om 16 dagar så är jag verkligen på väg, på väg till ett paradis. Och om 83 dagar så kommer jag aldrig mer behöva sätta in min fot i en skola mer. Det känns verkligen inte som jag gått i gymnasiet i tre år. Det känns som jag gått en termin. Men ändå har man vart med om så mycket! Både glädje och sorg har funnits under åren. Dagen som man längtat efter så läge är snart här och jag vet inte om jag är beredd än?!


 


Jag och Johanna när vi fått våra mössor.


Kommentarer
Postat av: Anna

Looouise du borde vara lyckligast i världen! Jag önskar jag var duu!! lovelove

2010-03-11 @ 17:06:01
URL: http://anski.devote.se
Postat av: Tessan

Fin du var i studentmössan Louise :) <3

2010-03-13 @ 11:41:30
Postat av: Louise

Svar: Tack så mycket Therese :) <3

2010-03-13 @ 16:49:10
URL: http://finalouise.blogg.se/
Postat av: Erica

Fiin du är gumman :)

2010-03-16 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0