Den som alrdig lever nu, lever aldrig. Vad gör du?

Imorse när klockan ringde på kvart över fem så var jag pigg men jag sov i en kvart till innan jag steg upp för att ta en dusch. Kändes skönt att gå upp utan att vara så trött så ögonlocken slås igen och man är tvungen att ha lampan släckt i badrummet dom första minuterna.


Det var konstigt att jag var pigg i morse för har vaknat ett par gånger i natt och varje gång jag har vaknat har det känts som att jag bara har legat och stirrat i taket hela tiden.





Idag kände jag även på mig att visa i klassen skulle vara hemma, och mycket riktigt när jag kom till skolan och lektionen var igång så var dom jag hade tippat på stannat hemma. Börjar man känna sin klass så väl så man kan räkna ut vilka som ska vara sjuka? Haha


Nu ska jag göra läxan till i morgon. Och sov gott kära du! Pussar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Terror

:P Hörrö din bajskorv, Jag är faktiskt sjuk, jag är inte någon av dom som skolkar. Nu är det fan Dannes fel, Han smitta mig.

2010-03-10 @ 00:26:15
URL: http://terrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0