Och utan ett ljud mitt hjärta i din hand.

Utan dig gror gräset och säden i regnet. Utan dig slår fröt rot, en blomsteräng i barnens hem. En stjärna blir poesi, en sol går upp utan dig. Och jag ser allt som sker, men jag dör utan dig.


Sitter och lyssnar på låtar från RENT, tröttnar aldrig. Idag är det exakt en vecka kvar till Thailand. Och jag har ännu inte fattat att vi verkligen ska åka. Jag blev helt kär i landet när vi var där och har drömt om att få åka tillbaka och nu äntligen får jag det. Landet som är ett paradis, där det inte finns några bekymmer, där man går med ett leende på läpparna, landet som får en att gråta när man ska åka hem. Mm, jag längtar!

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0