På andra sidan jorden, på andra sidan stan

Om man kollar min blogg för ett år sen så skrev jag rätt mycket. Kollar man hur mycket jag skriver idag är de inte mycket alls. Jag har tappat lusten helt och hållet. Inte lika kul, inget roligt att berätta händer samma sak dag ut och dag in.


Inget nytt, livet rullar på. Men i verkligheten händer det en massa. Men inget jag orkar dela med mig av.




Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Jag skulle vilja vara bra, bra på att spela gitarr. Skulle vilja ta gitarren som står lutad mot min väg. Spela några sköna låtar och sitta och sjunga för mig själv. Bli jävligt grym ta med mig gitarren till kompisarna sita och snacka en massa skit in mot små timmarna i ett mörkt rum med tända ljus, klinka lite svagt på den. Alla sjunger med.

 

Mm, puss/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool blogg :)

2010-03-22 @ 20:48:21
URL: http://immaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0