Jag har sett dig gråta, jag har sett dig le.

Varför ska dom flesta av minna inlägg börja i still med ”det var ett tag sen jag skrev nu”?


Jag har börjat tänka på att det känns nördigt att berätta vad jag gör på dagarna. Vem bryr sig? Det är bara jag själv som tycker att det är kul att kolla tillbaka och läsa allt. Så tyvärr kommer jag att fortsätta med det.


I veckan var jag på förhandspremiär på bio. Morbror B bjöd med mig på Wall street 2. Den var helt okej, men inte mer. När vi kom hem igen blev det idol tittand med B, R och mys med lilla kusinen som är så söt. På morgonen när jag vakna kom B ut med lilla Bonnie och så blev det ännu mera mys. Sen höll jag i henne typ hela dagen. Tills pappa och Marcus kom och överraskade och jag blev tvungen att låta dom hålla i henne också….

Åhhh, hon är världens sötaste lilla tjej!!!!

Love / Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0